Categories:

New Articles:

New comments:

“Ritmul de crestere a vanzarilor Flanco este unul accelerat, iar strategia de marketing, coordonata de Marina Zara, va sustine obiectivul companiei de a deveni lider de piata pana in 2015“, a declarat Violeta Luca, deputy CEO Flanco.

Marina Zara are o experienta de 17 ani, din octombrie 1998 director de marketing in mai multe companii. Ea este absolventa a Institutului Politehnic din Bucuresti si a programului MBA Asebuss, cu specializarea finante si marketing.

Principalul obiectiv al Flanco, in 2012, este cresterea profitabila a afacerii – atingerea unei cifre de afaceri de 140 de milioane de euro.

Pentru acest an, retailerul estimeaza o crestere cu 20% a suprafetei comerciale, precum si extinderea echipei cu pana la 100 de noi angajati, in functie de numarul de magazine deschise si de dinamica vanzarilor.

De asemenea, eficientizarea activitatii are in vedere cresterea vanzarii medii pe metru patrat, de la 3.000 de euro, in 2011, pana la 3.200 de euro, in 2012.

Principalii concurenti ai Flanco pe piata locala sunt Altex, Domo, precum si magazine online precum EvoMag.ro, PCFun.ro sau Cel.ro.

 


2012-05-23

23.05.2012. 00:00

This article hasn't been commented yet.

Write a comment

* = required field

:

:

:


7 + 8 =